Have You Ever Tried ‘Black Leg Chicken Breast’?

Me neither. What the heck is a Black Leg Chicken Breast?! Leg or breast? :D

Never mind!

Today we met our friends and enjoyed the afternoon together by a sunset:

Later on we went to a new hotel in the palm “Jumeirah Zabeel Saray” for dinner:

Voda Bar:

The dinner was at a french restaurant ‘Imperium‘, where we had the chicken leg breast :D

Just joking, it was a buffet mixed with a la carte menu, very delicious!

Photos taken with Leica M9 and Leica D-LUX 4.

© http://www.mangobluete.com

8 Comments

Filed under Food, Travel

8 responses to “Have You Ever Tried ‘Black Leg Chicken Breast’?

  1. Rinchen

    “Black Leg Chicken” ist wohl eine Hühnerart. Sagt zumindest Google ;)

  2. HollyGolightly

    ja, hier heißt es schwarzfußhuhn. in frankreich bekommt man das sehr oft, aber ich habe es auch schon in deutschland gegessen.

  3. dankeschön, wieder was dazu gelernt! :) ich habe schon vieles probiert aber ein schwarzfußhuhn ist mir noch nicht begegnet.

  4. Berit

    Ohhh ess mal bitte, ich bin gespannt :D

  5. Das Essen sieht richtig lecker aus. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

  6. HollyGolightly

    wenn du es mal kosten möchtest und dein geflügelhändler es nicht besorgen kann, kann man die auch bei genusshandwerker bestellen. das ist allgemein ein sehr guter, empfehlenswerter shop für delikatessen aller art. wobei ich nicht weiß, ob die auch nach österreich liefern.
    aber in wien sollte die beschaffung eigentlich kein problem sein, denke ich.

    viel spaß noch in dubai.
    (mich interessiert aus deiner 10-punkte-liste noch, warum du von capri nur träumst und nicht hinfährst? meine frage dort wurde leider nicht veröffentlicht.)

  7. Ich bin mir nicht sicher aber ich glaube ich habe das “Schwarzfußhuhn” sogar schon mal probiert… Der Name kommt mir so bekannt vor(ich glaube auf Deutsch nennt sich die Art Schwarzfederhuhn??)… :D

    xx Olga
    La Petite Olga

  8. sms

    I was looking for the content here and there and got to visit your blog. I must say that I am in the hand of luck today or else getting such a wonderful writing to read was never possible for me, at least. Truly thankful your writing.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s